teisipäev, juuni 28, 2005

Järjekordadest

Jaanipäev möödus siis seekord Saaremaal Zuti maakodus. Hoolimata mõrvarsääskedest oli üritus suhteliselt tore ja sisurohke. Aitäh korraldajaile/kutsujaile!
Rääkida tahtsin ma aga hoopis müstilistest praamijärjekordadest: minnes 4 ja tulles 6 tundi. Ei, ega ma ei kurda, järjekorrad andsid sellele reisile just selle öige maigu;)
Virtsus oodates tuli Kaifol idee teha silt "Kärdla" ja siis hääletada sellega kõikidele möödasõitvatele bronnidele. Idee läks loomulikult käiku ja kõigil oli lõbus.
Tulles sadas vihma ja väljas idlemine eriti ahvatlevana ei tundunud, kuid lõpuks olime ikkagi meie vist ainukene seltskond järjekorrast, kes suurem osa sellest ajast õues chillis. Asja tegi irooniliseks see, et umbes neli tundi enne praamile saamist tuli kohalikust saareraadiost reklaam "Tule mandrile sa, tule mandrile sa! Kas uju või sõida või sõua":D

Siinkohal tahaksin veel ära märkida mõned säravaimad killud ja parasiitväljendid sellest pikast nädalavahetusest:´

  • Mäka: "Ring-ding-ding-ding-ding-diii" x2
  • Zut: "JAAHHH!"
  • Ploom: "EIIIHHH!!!"
  • Väikeõudik: "Mine vittu, tahaks veel" (suitsetamise kohta)
  • Mäka, Zut ja kõik teised: "Jänks on lahe, jeee-jeee!"
  • Merxs: "Zut on lahe, jee-jeee!"
  • Väikeõudik: "Miks sa praegu tegid NII, kas mina olen sulle kunagi NII teinud?! Kui sulle ei meeldi, siis pane "ära hinda" etc etc <--- rape teemadel
  • Väikeõudik: "chillima, trippima, hängima"

Tegelikult on neid hästi-hästi palju veel, aga kuna ka mina ei viibinud pidevalt adekvaatses seisundis, siis enamat hetkel meelde ei tule..

Aga Jänks on lahe, jeee-jeee!:P <-- tegelikult küll üks jälgimaid asju, mida ma kunagi joonud olen, aga lause on lahe:)