neljapäev, juuni 16, 2005

Vabadusest

... ja ongi viimane eksam tehtud!
Täna oli siis kirjanduse suuline eksam. Sattusin just selle teema peale, mille peale ma kohe üldsegi sattuda ei tahtnud. Nimelt siis Rousseau "Les Concfessions". Examinatrice oli mingisugune eriline bitch, kes küsis mingeid küsimusi teiste Rousseau tööde, autobiograafiate kohta jne jne. Õnneks ta sai vist ise ka aru, et kuus prantsuskeelset raamatut mulle aastas on suhteliselt obtimaalne arv, sest et meil oli ka ligi 40 pisemat teksti ja erilist numbrit ta ei teinud, kui ma kõigile küsimustele vastata ei osanud. Oma katkendi kommenteerimisega sain vist ka rahuldavalt hakkama. Lõpus küsis tädi, et kas eksam loeb minu jaoks ka ja et kaua ma juba siin olen. Saades teada, et loeb vägagi, sest olenevalt sellest elan ma järgmine aasta siin või Eestis ja et ma saabusin alles septembris, paistis ta tõesti üllatunud olevat. Ma loodan, et ta oskab vääriselt hinnata mu pingutusi ja et vähemalt 10 punkti saan kätte:P
Kõikide eksamite tulemused saab internetist kätte 6. juuli. Ootan ja loodan..
Tegelikult olen ma ju nii palju selle aasta jooksul vaeva näinud ja pingutanud, et ma tõesti väärin enamvähemgi talutavaid tulemusi, mis lasevad mul siin keskkooli ära lõpetada. Olen vist asja enese jaoks selgemaks mõelnud, üldiselt tahan ikkagi siia jääda...
Teisest küljest tundub see täiesti uskumatuna, et juba pühapäeva õhtuks Eestisse jõuan.
Loodan , et teil on põhjust ja tahet mind ka sealpool ekraani peatselt näha;)