reede, juuni 03, 2005

Viimasest koolipäevast

ja ongi läbi! Jäänud vaid eksamid..
Jätsin õpetajatega hüvasti, ajaloo õpetajaga vahetasime aadresse ja ta tuleb suvel ehk isegi Eestisse. Lahe! Ta nimi on Svetlana, abielus portugallasega ning ta perekond põgenes Vene revolutsiooni ajal Prantsusmaale. Vene keelt oskab ta praegu küll sama palju kui mina, ehk siis pea üldse mitte. Aga ta on tore, vaieldamatult mu lemmikõpetaja:) Kinkisin talle suure Annekese sokolaadi, ma loodan , et ta oskab seda väärtustada;) ( see nõudis mult suurt tahtejõudu mitte seda enne nahka pista)
Direktor sai raamatu Eestist ja Nurri shoksi (see mulle väga ei maitse). Peab ju ilusti aitäh ütlema. Nad kõik on seoses bac'ga päris palju mu pärast rabelenud.
Tegelikult on nukker, õpetajad on siis võrreldes Eestiga ikka hoopis teine klass. Nemad on mulle Prantsuse koolisüsteemi meeldivaks teinud.
Koolikaaslastega pole ma veel hüvasti jätnud, niikuinii näeme veel enne ja pärast eksameid ning 18. juunil tõotab valitud seltskonnaga ka üks väike lahkumispidu tulla.

Pisaraid ma vist valama ei hakka, Eesti on ikka kõvasti kallim...