kolmapäev, mai 25, 2005

Prantsuse naistest..

Mängisime täna kehalises korvpalli. Mänguoskust ei hakka ma kommenteerimagi, Prantsusmaa on ju kahtlemata jalgpalliriik...
Igatahes poolteist tundi korvpalli võttis suht läbi ning tunni lõpuks olid kõik väga punased ja higised. Imekspandav oli aga see , et ainult mina ja Julia käisime dushi all. Nimelt ei ole Prantsuse naised mitte ainult rõvedalt karvased, vaid ka väga mustad! Ja siis imestatakse, et oh, miks need mehed küll välismaalasi (loe: mind) eelistavad:P

Ja veel..
täna hommikul peegli ees riidesse pannes tabas mind "tore" üllatus. Nimelt mu vasakule rinnale oli tekkinud 3 x 3 cm kõige ehtsamat tumelillat sinikat. Unesegaduses ei saanud ma muidugi kohe aru, mis asi see on. Peast jõudsid läbi käia juba igasugused imelikud mõtted, kuid välistamise meetodi abil jõudsin järeldusele, et ju ma eile selle trennist sain, kui vastu sadulat kukkusin. Elagu siis 30 kraadi sooja ja sügava dekolteega pluusid, mida ma nii paar nädalat kanda ei saa:D