esmaspäev, mai 09, 2005

Koolist..

Jee, TPE töö kaitsmine läks enam-vähem. Niivõrd hästi kui selliselt teemalt nagu "Paganlikud uskumused surma ja elu piiril XIX sajandi Euroopas" lubada võivad. Kui asi küsimustele läks, siis sain ühtäkki mina grupi eest rääkijaks ja hoolimata puuduvast spetsiifilisest sõnavarast sain hakkama.. kes ütles, et loomulik itelligents ei loe?:D Hinded saab vist mai lõpus teada, loodame kõige paremat.
Homsest nii palju, et ma tõesti loodan, et mulle kukub mingisugune normaalne kirjandusteos, poeesiat tõesti ei tahaks kommenteerida...
Mõtlesin, et ma üritan säilitada mingisuguse eneserahu, aga nähes täna narveerivaid prantslasi üle koridoride eksamiklasside uste taga, tekkis ikka stress küll. Nad sooritavad selle eksami siiski oma emakeeles, mis sest, et tegu veidi vanaaegse prantsuse keelega, aga mina, vaeseke...
Eks näis, kust poolt homme tuul puhub...