kolmapäev, mai 11, 2005

Spordist..

Kolmapäevad on alati Prantsusmaal toredad, tunnid on ametlikult ainult kella 12-ni. Täna vedas aga eriliselt, meil oli ainult kaks kehalise tundi.
Siin olles olen ma tõsiselt seda tundi armastama õppinud, õpetaja on lahe, alad mitmekesised ja huvitavad, vahendid korralikud jne..
Täna viskasime oda, minu parimaks jäi 18 m, mis oli ühtlasi tüdrukute parim ja selle tulemusega oleksin isegi poiste keskmise hinde kätte saanud. Prantslased on masendavalt nõrgad spordis. Ei julge küll arvata, et ma odaviskes hea olen, samas võrdlus puudub, sest Eestis tähendab kergejõustik GAG-i õpilaste jaoks ümber Snelli tiigi jooksu ja heal juhul ka jalgpalli.
Üldse siinnes tunnis teed sa asju hea meelega, Eestis on pidevalt mingi karjuv õpetaja sul kuklas, kes naerda ei luba. Kamoon, kehalise tund ei ole ju siiski mingi rividrill.

Aga nüüd õue, aeg end päikese käes kerra tõmmata, veidi pruunistuda ja ehk ka reedeseks ajaloo tööks veidi õppida.