teisipäev, mai 10, 2005

Proovieksamitest..

Nih, nüüd on need siis möödas. Läksid, kuidas läksid.. au moins, c'est fait

Kui nüüd kokreetselt rääkida, siis kirjanduse suulise eksami teemaga mul eriti ei vedanud, pidin Flauberti 18. sajandil kirjutatud romaani seletada, mis koosnes fiktiivsetest kirjadest. Kui ma olin lõpetanud, küsis õpetaja, et kas ma kavatsen päris eksami ka teha? Huvitav, mida see veel tähendama pidi?!:D
Eriti hästi ei mõjunud ka öine magamatus, mis vaheldus õudusunenägudega sellest, kuidas mulle teemaks mingi jube poeem anti:D Aga noh, ma andsin endast siiski parima. Tulemused saame tõenäoliselt järgmine nädal koos kirjaliku osa resultaatidega, milles ma küll 100% läbi kukkusin.

Seevastu matemaatika proovieksami tulemused olid üle ootuste head, 12,5/20 on täitsa tegija tulemus kohalikke hindamissüsteeme arvesse võttes.

Järgnevat perioodi peaks vist pingelanguseks nimetama. Paar kontrolltööd Prantsusmaa ajaloo kohta mind igatahes ei morjenda;)