neljapäev, mai 19, 2005

Kuu aja pärast..

Täpselt kuu aja pärast samal kellaajal sisenen ma Air France'i lennukisse, et sõita Copenhagenisse ja sealt edasi koju. Kõlab lausa uskumatult.
Viimasel ajal näen ma juba liigagi tihti unes Eestit, sõpru ja kõike sellega seonduvat.
Isegi laulusõnade järgi on ju kodus sinisem taevas, loodame et minu tuleku puhul särab seal ka päike:)

Nüüd aga olevikku tagasi:
Teen hetkel informaatikaklassis aega parajaks. Pärast seda ootab raskendatud inglise keel ja siis koju. Naaberarvuti taga istuvad 16-aastased klassiõed kolavad kohalikes jututubades ja valetavad oma rinnahoidjanumbriks 70 C, jeerait..:P Olgu, jäägu neile siis ka need anonüümsuse võlud.
Eile õhtul vallutas meie väikese Barbezieux Star Wars. Tänase päeva läbiv teema ongi siis eilse kinoõhtu muljed. Mina muidugi ei käinud, pole ühtegi osa sellest filmisarjast näinud ja kogu see asi on minust kuidagi väga mööda läinud. Õnneks ma ei tea, millest ilma jään;)

Täna õhtul pannakse hinded välja, nüüd jäävad vaid eksamid.
Kui keegi oskab motivatsiooni leidmise koha pealt nõu anda, siis palun, ärge hoidke oma võimalikke kuldaväärt teadmiseid endale!