pühapäev, detsember 04, 2005

Aus6na, ema, enam ma ei joo!

Ma vihkan 2rgata meeletu joogijanuga, peavaluga ja suitsuste juuste haisuga! T2na hommikul juhtus (j2lle) nii..
Eile kutsus Margot (klassi6de) mind oma 18. synnip2evale. Kuna tegu on no "lahedate" kambaga, kus ma senini eriti kedagi ei tundnud, otsustasin kutse vastu v6tta. Kingiks sai ta Viru Valge, mis kohalike noorukite poolt ilma valja valamata ja peale joomata kohe tyhjendati.
Kuna enesetunne praegu super ei ole, siis ma parem ei hakka oma tervise huvides meenutama, mis ma eile k6ik 2ra j6in:D Igatahes on 2hmane m2lestus sellest, kuidas me Anaisiga viinapudel k2es m88da Place de la Comedie't tuterdasime ja araablaste eest p6genesime:P
Mingi hetk tuli 6nneks m6istus p2he ja ma otsustasin koju minna. Ma t6esti ei tea, kuidas ma rattaga m2est alla s6idetud sain :P
Elus ja terve ma siiski olen, niiet l6pp hea, k6ik hea!
Kui ainult see neetud pohmakas ka nyyd yle l2heks..

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma ärkasin ka meeletu joogijanuga. Ainult et peavalu, suitsuhaisused juuksed ja pohmakas oli puudu. Aga muidu on mu ratas täpselt samasugune!

3:28 PM, detsember 04, 2005  
Blogger merxs said...

Missugusest samasugusest rattast Sa r22gid ja mis kontekstis?

3:49 PM, detsember 05, 2005  

Postita kommentaar

<< Home