pühapäev, november 27, 2005

Ariane synnip2evast

Eile 6htul t2histas mu kooli parim s6brants oma 17. synnip2eva. Kohal oli 9 inimest - koledad tydrukud ja veel koledamad poisid. Onneks saabus l6pus ka Wilfried (ilus neegripoiss ja Ariane salaarmastus)ning 6hkkond muutus veidi l6busamaks.
L2ksime kolasime veidi vanaema k88gis ja leidsime pudeli Gini. Selle pudeli me Wilfriediga ka tyhjaks j6ime:P
Kui yks tydrukutest kysis, et kuidas ma nii kanget kraami puhtalt juua v6in, siis vastas Ariane minu eest: "Ta on ju eestlane. Neile on see normaalne!" :P Nagu n2ha, olen ma tublisti meie rahvuskultuuri v2lismaalastele selgitanud:D
Aeg l2ks, ja Gin sai otsa ja me otsustasime Wiliga jalga lasta. Mina s6itsin rattaga ja purjus neeger s8rkis k6rval. K6ik on v2hemalt paigas :P

Tegelikult oli erim6ttetu yritus!