reede, november 11, 2005

Fredericost

T2na tuli Massimilianole, kes on Gabriele s6ber ja elab meil juba 20 p2eva, kylla tema noorem vend Frederico. 25-aastane ilus itaallane, kellel pole matsomehe v2limust ega suhtumist;)
Ta tegi just mu ratta korda, st vahetas tagakummi 2ra. Pimedas. Ylej22nud kolm itaallast vahtisid k6rval, oskamata midagi teha. M6ttetud tyhikargajad.
Elagu t6elised mehed! nagu minu tibu (ja Frederico)! :P

Siiski, siiski, pole see ilus l6unamaa mees midagi nii t2iuslik. Juba ilmnes esimene veidrus. Nimelt ei tahtnud ta k88gis k2si pesta, sest seal on ainult n6udepesuvahendit ja see pidi nahka kuivatama. Niisiis ootas ta 10 minti 6liste k2tega, kuni Gabriele dushi alt v2lja tuli:D
Esteedid mulle ei istu.

Olgu, mis on, sest et ma lubasin talle igatahes t2nut2heks Eesti viina. Homme, p2rast mu ping-pongi riigieksamit, hakkame jooma;)

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Aga tõele tuleb au anda - "ping-pongi riigieksam" on sama koomilise sisuga väljend kui "plaksumais" või "õhitud riis" vmt...

10:13 PM, november 11, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Ahjaa... Kui autot vaja korralikult puhtaks saada või kätelt õli maha nühkida, siis fairy'le vastast pole :P

10:14 PM, november 11, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

tegelt mingi ajaxi pulber on veel parem. boonusena haiseb veel kloori järele

8:14 AM, november 18, 2005  

Postita kommentaar

<< Home