esmaspäev, oktoober 24, 2005

Koristamisest

Oeh, terve p2eva olen ma sellega tegelenud ja maja tundub endiselt jube segamini:/
Alustasin akendega. Tuli v2lja, et mina kui 2ra hellitatud laps, ei oskagi nii v2ga aknaid pesta, sest igale poole j2id jubedad triibud. L6puks taipasin ajalehe appi v6tta, niiet l6pptulemus on t2itsa rahuldav.
Siis liigutasin oma voodit. Oogaad, sealt alt pole vist kyll keegi aastaid tolmu pyhkinud. T6mbasin suure sodi kokku ja l2hip2evadel kavatsen selle platsi korralikult ette v6tta.
Vannituba oli yks suur kannatuste rada. Mulle ei meeldi juuksekarvad p6randal, vannis etc. Blondidega ma veel lepin, aga mustad karvad on ikka v2ga nilbed. Hoolimata oksemaigust, mis seda mustust vaadates kurkku t6usis, koristasin vapralt k6ik 2ra. Ma loodan, et need p6rsad hoiavad nyyd ka seda puhtust kuni homseni.
Nyyd on veel j22nud WC, k88k ja minu tuba. K88ki ei ole niikuinii m6tet enne homset koristada, sest need notsud j6uaksid selle vahepeal 2ra sitata (kohvi maha ajada, suitsukonid pliidi taha kukutada etc etc).
Alles nyyd ma m6istan, mida peab mu vaene ema tundma kui ta kogu majapidamist korras hoiab. Au ja kiitus, t6epoolest!

Ikka hea, et Sa kylla tuled - on v2hemalt mingi motivatsioon seda mylgast kasida:D