neljapäev, oktoober 13, 2005

Reziimist või siis selle puudumisest

Ei tea, kas on asi seotud haigusega või liigse õppimisega, aga viimasel ajal ei taha enam õhtupoolikul pärast kooli silmad lahti seista. Eile viskasingi hetkeks end riietega voodissee pikali ning õnnetuseks tõmbasin ka teki peale ja nii ma siis tudusingi nagu väike laps kokku kolm tundi. Jah, see on ju kõik väga tore, aga ainuke mure on see, et mõni meist peab kuus korda nädalas hommikuti, rõhutan sõna HOMMIKUTI koolis käima. Nii ma siis uinusin eile vast pärast kolme tunnist siplemist kuskil kolme ajal hommikul, kuid tõusta oli vaja juba nelja tunni pärast..
Täna vist küll unega probleeme tulla ei tohiks, sest kohe korjan oma kooli vidinad kokku ja lähen Loukat hoidma ning pääsen sealt alles südaöö paiku. Ma loodan, et laps jääb ilusti magama, ma saan rahulikult õppida ja Joelle maksab mulle veel viimast korda 15 € asemel 20 €.

PS! Mu liiga hea kõrvakuulmine hakkab mulle närvidele käima. Teises toas asuvasse akvaariumisse voolav vesi ei tohiks ju ometigi häirida:D