kolmapäev, september 28, 2005

Arstionust

Karine tuli eile Hispaaniast tagasi ning õhtul jooksin tema juurest läbi, et arsti osas nõu küsida. üle kahe nädala kestev kinnine nina, peavalu ja väike palavik ei ole normaalne. Mul vedas meeletult, sest tal oli täna vaba päev ning ta viis mu oma arsti juurde.
Pooletist tundi ootamist tasus kuhjaga ära, sest onu kirjutas mulle viis karpi ravimeid välja: antibiootikumid ja muu nänn põsekoopapõletiku vastu pluss veel herpese rohi. Siin kohal tahaks rõhutada, et tegu ei ole siiski mitte suguhaigusega:P
Kokku oleks mu arstivisiit ja ravimid läinud maksma veidi üle 60 € ehk siis ligi 1000 krooni, aga Karine oli abivalmis ja arst mõistev ning pani asjad Karine ravikindlustuse arvele, st et me kumbki ei pidanud midagi maksma. Elagu prantslastest sõbrad, kes oma sotsiaalkindlustust laenavad!
Lisaks sain veel arstitõendi koolile, mille kohaselt võin ma lisaspordialasid väljaspool kehalist kasvatust teha.
Oeh, ma olen ikka õnnega koos. Sa, kallis, pead arstionule ka nüüd likööri ja shokolaadi tooma. Vaene Sina, kes kõik mu koju jäänud nänni ja kingitused siia peab tarima:D

Ahjaa, nüüd peaks vist terveks ka saama. Loodetavasti läheb see sellise rohukuhjaga nagu lepase reega:P

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Nagu Sa ütled - igayx peab oma neegrit ise kanda, nii ka mina vist ;)

6:42 PM, september 28, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

kandma, kandma, kandma!

6:42 PM, september 28, 2005  
Blogger merxs said...

Oh ei, asi õnneks veel nii kaugele pole läinud. Esialgu pead siiski mu asju ,mitte mind ennast tassima:D

6:43 PM, september 29, 2005  

Postita kommentaar

<< Home