neljapäev, september 15, 2005

40 päeva ja 40 ööd

Ehk siis 40 ööd pean ma veel oma pisikeses voodis üksi magama ja siis..;)

Jalgratta uudistest nii palju, et Patrick vahetas esipiduri trossi ära ning asi on nagu pooluus:) Nii hästi pole see vana käsn veel töötanudki:P

Koolis on endiselt raske, õppida palju ja tänu sellele ööd kole lühikeseks muutunud. Kohe suundun Karine juurde, kes mu kirjavead ära parandab, siis otsin mõne lahti oleva netikohviku ja prindin asjad välja. Jah, ei ole lihtne. Itaallased kutsusid mu endaga kaasa jazzibaari, loomulikult keeldusin. Mõned saavad palka ja käivad väljas, teised orjavad 20 tundi päevas tasuta. Ce n'est pas la vie!

Pangas käisin ka interneti koodi vahetamas, koju jõudes see aga ei toiminud. Ma ei oska enam midagi arvata.. Vihkan panku!

5 Comments:

Blogger Kristi said...

aiaiai... Sina, kes sa alati teiste kirjavigu parandad... Mis sõna on "TÖÖDANUDKI"??? ;) Eesti keeles on ikka "töötama", mitte "töödama"... järelikult on ka "töötanudki", mitte "töödanudki" :D

Päike@maitsvad.tähed.ee

9:54 AM, september 16, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Kuigi ma ise ka kohe seda tähele panin, hakkasin siiski meenutama ja kuskilt justkui meenuks nagu oleks selline vorm siiski lubatud, vaatama eelkõnelenu loogikale, mida ma kahtluse alla ei sea. Kuid pead siiski ei anna.

5:15 PM, september 16, 2005  
Blogger Kristi said...

hmm... minu teada küll ei ole sellist asja lubatud. siiani olen pidanud sõnakasutust a'la "töödanud" suhteliselt ebaintelligentsete inimeste veaks ;) :D no fofence :P

1:47 PM, september 17, 2005  
Blogger merxs said...

Kristi, saa minust ka aru.
Ma pole juba kaks aastat eesti keeles ühtegi ametlikku asja kirjutanud. Ei kirjandeid, ei kontrolltöid, ei ametlikke kirju, mitte midagi. Niisiis anna andeks mulle mu vead:P
Ebaintelligentsus? Päris küüniline ja pealiskaudne väide, kui arvestada, et me kunagi kohtunud ja isegi mitte vestelnud pole.

2:42 PM, september 17, 2005  
Blogger Kristi said...

ic, pld otseselt sinu pihta :P ja saad andeks... lihtsalt pidin natuke norima, sest sa tavaliselt norid ka :D tead küll.. eestlaslikult kiuslik meeleolu :)

3:26 PM, september 18, 2005  

Postita kommentaar

<< Home