reede, september 09, 2005

Va te faire foutre ehk siis Vingur-Kati hala

Täiesti lõpp kui vastikuks võib kogu see bürokraatia selle riigi muuta.
Pangajamad ei tundu iialgi lõppevat. Käisin täna jälle seal. Kuuendat korda. Eestis läheb konto avamiseks ja internetipanga koodide saamiseks max. pool tundi, siin alla kahe nädala ei saa. Mina, koolilaps, saan endale veel pauside tõttu pangas käimist lubada, aga mida küll vaesed tööinimesed tegema peavad? Siinkohal tuletan meelde, et pank on avatud teisipäevast reedeni kella 9.00-12.00 ja 14.00-18.00:P
Uue mobiili numbri sain siiski peale 45 minutilist ootamist tehtud. Alates homsest võite muga ühenduda numbril 0677890300 (Prantsusmaa kood on +33):) Raha on seal peal ainult 9 €, kuigi teoorias peaks 24 olema, aga ausalt, ma lihtsalt ei viitsi, üritan mitte eriti palju helistada.

Ja koolis tapetakse. Igapäev peab kodus vähemalt 2-4 tundi õppima, pluss kõik need tõlkimised. Ma pole juba üle nädala kodust õhtutel välja saanud - tõlkimine nõuab oma. Pealegi on ka homme tunnid ning täiesti magamata olla tahaksin ma veel vähem.

MIs veel? Itaalia keel imeb sajaga. Nad ei saa ju ilma karjumata, aga mina, vaeseke, pean samal ajal kõrvaltoas õppima. Kui nad mulle tasuta süüa ei teeks, siis ma vist pahandaksin veidi nendega. Praegu katsun veel kõrvatroppidega hakkama saada.
Miskit veel? Hetkel ei tule meelde. Sain oma päevanormi küllaga täis vingutud!