laupäev, september 03, 2005

Tere kool!

Kohe alustuseks pean ma ära ütlema, et jaaah, mul on LAUPÄEVAL tunnid:P
See on jube hale vabandus, et siis on nädala sees tunde vähem. Väga alatu neist mind ainult ühel hommikul magada lasta:/ Olgugi, et saan kaks korda nädalas üheksaks kooli minna ja laupäeval ei studeeri ma hispania keelt ning pean alles kell kümme algavale kehalise tundi minema.
Lugesin täna hommikul oma paralleelklassid ka üle. Mis see 18 paralleeli siis ära pole:P Koolis on üldse kokku 2000 õpilast, kusjuures tegu on gümnaasiumiga, ehk siis ainult 10-12 klassiga meie mõistes.
Klassikaaslased olid ääretult sõbralikud. Käis lõputu tutvustamine, mina aga suutsin ainult oma hetkelise pinginaabri nime meelde jätta - Laure. Loodan, et esmaspäeval nende lahkus ja uudishimu veel minu vastu ei jahtu:)
Eriti neid identifeerida veel ei jõudnud, aga vähemalt 1/3 35-st õpilased olid punkarid/hipid. Ka mul hakkab vist igavene Folk:P Samuti leidus selles kirevas seltskonnas üks pigi, üks mulatitar ja üks pilusilm ning loomulik plont ise:P
Ja veel üks suhteliselt imelik fakt: meie klassis on õpilasi sünniaastast 1986-1990:P Mina olin vanuselt neljas-viies.
Esmaspäeval kell 9 ootab mind siis kool!

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Sa igaks juhuks hoia ÕS-i blogides käe juures, sest sellist sõna nagu "identifeerida" minu teada eesti keeles veel pole... Originaalsusel peavad ka piirid olema! :P

2:29 PM, september 03, 2005  
Blogger merxs said...

identifitseerima siis?

9:42 PM, september 03, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

kommenteeria semikoolon ei ole vist kunagi chatfm tähenäriate kadalippu läbinud. see jätab jälje. igaveseks.

8:05 AM, september 12, 2005  

Postita kommentaar

<< Home