esmaspäev, august 29, 2005

Rannast

Rand asub Montpellieri kesklinnast umbes 15. km kaugusel. Buss sinna väljub äärelinnast. Gabriele sõnul pidi meilt peatuseni 20 minutit jala olema. Niisiis otsustasingi ma 1,30 € kokku hoida ja selle vahemaa jalutada. Kohale jõudsin ma väsinult ja higisena aga tund aega hiljem, olles eelnevalt roomanud läbi võsa, kõndinud teepervedel ja keeldunud viisakalt pakutavatest küütidest. Asja kompenseeris küll see, et muidu iga 30 minuti tagant käiv buss saabus kahe minutiga. Bussipilet Carnoni randa maksab 3 € ja tagasi sama palju. See on minu jaoks piisavalt suur summa, niisiis olin ma kohustatud palju aega ranas veetma., kokku viis tundi. Tagasi tulles bussipeatuses sõidukit oodates andsid aga ka päikesest tingitud tagajärjed end tunda. Nimelt pidin peaaegu kokku kukkuma. Õnneks tuli buss ja üks noormes aitas mu sõidukisse. Montpellieri jõudes otsustasin poolteist eurot kulutada ja trammiga koduni sõita. Kui itaallased sööma tulid, küsisid kõik kui üks mees, kas ma käisin rannas. Mu tumepunane nahk reedab mind taas:D
Paha enam olla pole, aga kõik kohad on väga hellad. Järjekordne päikesest tingitud magamata öö on soolas:P