laupäev, august 27, 2005

Tõketest

Ma ei jaksa enam. Tegelikult ka. See neetud konnaõgijate riik vihkab tõesti vist kõiki Ida-Eurooplasi, kaasa arvatud mind.
Tõusin siis täna hommikul enne üheksat, et endale pangakonto teha. Nimelt on mul vaja juba esmaspäevaks mõned tsekid kirjutada. Loomulikult polnud seda võimalik teha, sest nõustajat pole laupäeviti tööl. Pakkusin siis oma lollis naiivsuses välja esmaspäeva hommiku ja kohe tuletati mulle meelde, et esmaspäeviti on sellised asutused suletud. Praegu printisin internetikohvikus välja oma Hansa kaardi kontonumbri ja IBANI. Ehk lepivad nad esialgu ka sellega. Kui ei, siis on mul jama.
Ja üleüldse, ma olen väsinud sellest tormamisest. Mul on viimane nädal koolivaheaega ning ma tahaks seda meeldivalt veeta, mitte koguaeg erinevate ametiasutuste vahet joostes.
1. septembrist lõppeb ka mu telefonileping ja uut ei saa enne teha, kui mul on kohalik pangaarve. Vive la France! :/

Ja randaminek jâäb ka saju tõttu ära. Milline täiuslik päev..

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Sa täna veel õnne, et seto ekstremistid Euroopas ei tegutse, muidu oleks kõik see ainult helesinine unistus. Pea vastu!

3:08 PM, august 27, 2005  

Postita kommentaar

<< Home