reede, august 26, 2005

Vahemerest

Patrick viis mu eile peale pikka veenmist mere äärde. Jäime sinna ligi viieks tunniks. Meri oli suhteliselt külm - 17 kraadi, aga tapva kuumuse mõjul sulistasin pidevalt tulisoolases vees. Värskelt raseeritud jalad igatahes kipitasid:P
Päevituskreemi mul loomulikult polnud ja nii olingi õhtul kella seitsmeks punane kui vähk. Ka külmavärinad ei lasknud end kaua oodata. Käisin ruttu poes ja ostsin after sun'i. Milline õndsus oli seda peale dushi peale mätsida:P Igatahes minu terve suve pingutustest siivsalt päevitusrantidest hoiduda ei jäänud lõpuks
suurt midagi järele:D

Koju jõudes oli Gabriele Marco ja Alexadroga juba siin. Patrick läks sõpradega õhtust sööma ja poisid tegid pastat. Üks asi, mis mulle prantsuse ja itaalia meeste juures tõesti meeldib, on see, et nad ei kaani ainult õlut. Meil läheb siin iga õhtusöögi kõrvale paar pudelit roosat või valget veini ära.
Itaallased pidid õhtul välja minema ja kutsusid ka mind kaasa. Lõpptulemus oli see, et jalutasime tund aega mööda linna ja otsisime normaalset baari, jõime seal ühe õlle ning Marco ja Alexandro läkisd oma stuudiosse ja meie Gabrielega tatsasime oma majja.
Ma loodan, et need itaallased hakkavad iga õhtu siin koos käima ja süüa tegema. Sel juhul tehakse mu elu küll mõnusalt mugavaks ja odavaks:)