esmaspäev, august 22, 2005

Viimasest päevast

.. ja homme hommikuks on see kõik juba minevik..
Niiiii palju on sahmerdamist ja viimasel minutil meenuvad järjest igasugu pisiasjad, mis on vaja enne minekut korda ajada ja ära organiseerida. Tegelikult olen ma tubli. Olen tubli, sest suudan kõige sellega toime tulla.
Tänase hommiku hirm oli hambaarst. Lõpuks ta ei teinudki midagi peale mu väljalöödud hambatüki ehitamise. Kaks pisikest auku jäävad järgmiseks korraks. Loodetavasti ei hakka nad enne detsembrit valutama.
Muude toimetuste kõrvalt leidsin aega ka Balta turuga hüvasti jätta ja Taavoga lõunal käia.
40 krooni eest märke ja kirsstomatid:)
Passipildid tulid jube koledad, aga mida enam ma mõtlen, seda selgemaks saab, et tegelikult ma olengi kole:D
Ja nüüd ei liigu ma enam toast kuskile, minu päralt on proovimine ja pakkimine igavesti. Aamen.