esmaspäev, august 15, 2005

Tartust

...seal oli tore:)
Reedel võitsin isegi ühe piljardimängu ja pärast mööda maanteed koju kõmpida ning Vana Salli laulu laulda oli armas.
Laupäeval saime vist nelja paiku pärastlõunal voodist üles ning mul oli võimalus katsetada oma puuduvat kokaannet. Täitsa söödav pasta tuli.
Kella viiest alanud Rasmuse sünnipäevale jõudsime umbes üheksa paiku. Seltskond oli tore, Virre solist mängis viiulit ja kitarri ja isegi Isamaliidu ekstremistid ei hakanud väga silma;)
Kahjuks algas selle sünnipäevaga ka minu hüvastijätmiste rada. Esimesteks olid siis Liina ja Rasmus. Jah, tegelikult on kurb ja tegelikult ei taha ma sellele üleüldse mõelda, sest kõik on hetkel liigagi hästi...
Koju jõudsime kuskil kolme paiku, kaaslaseks jutukas taksojuht, keda kodus ootasid õlled ja kes väitis, et ükski naine ei maksa kunagi alla 100-kroonisega:P
Tänane päev algas samuti kuskil nelja-viie paiku, millele järgnes supi ja hõrgutava liha söömine ning kodutee. Bussipeatusesse kõndides tuli meile vastu käruga vanapapi ja pakkus õunu. Kuna olime ühed just lõpetanud, ütlesime viisakalt ära. Lahked ja viisakad võõrad inimesed on toredad ja mul on hea meel, et meie egoistlikus ja kapitalistlikus maailmas veel selliseid isendeid leidub:)
Bussis pidin küll vene keelt õppima, kuid tukkusin kuni Tallinnani. Täiesti uskumatu, kui väsitav võib olla mittemidagitegemine:P
..aga täna õhtul ei kammi keegi mu juukseid ja ei võta kaissu ning sellest on kurb..
Minu õnneks ei ole reedeni enam palju aega;)