kolmapäev, august 03, 2005

..ja me ootamist pandigi tähele

Tulin üle tüki aja Kloogale, et end Folgist välja puhata ja veidi rahus vene keelt õppida. Ja mis sellest kõigest välja tuli? Loomulikult see, et passisin eile kella seitsmeni hommikul ircus, tõusin kell kolm pärastlõunal ja õpikut isegi ei avanud.
Mingi hetk otsustas siiski kuri saatus mu arvutist eemale tõugata, sest elekter läks ära. Läksin siis mina aia taha vaarikaid nosima ja sattusin ka sujuvalt mere äärde. Lahepere pisikese lahe kohta olid üllatavalt võimsad lained. Ka vesi oli soe ja kuna 300 meetri raadiuses ei olnud hingelistki, otsustasin vette minna. God, alasti ujuda on super! Järgmine kord tasuks ainult rätik kaasa võtta, see säästaks mind mööda randa paljalt silkamisest kuivakssaamise eesmärgil:P Veendusin ka taaskord, et hoolimata mõnusast Paala järvest, olen siiski tõeline meretüdruk: Kuidas elate mu kallid pikad haisvad adruvallid? Jah, mulle tõesti meeldib adrulõhn..

Aga tegelikult tahtsin ma hoopis öelda, et olen üks tõeline õnneseen:)
Ja see õnneseen ei ole enam üksi - tal on keegi. Keegi, kes on väga kallis:)