reede, august 26, 2005

Uuest koolist

Täna hommikul tõusin kell kaheksa, et oma uude kooli sisseastumispaberitele järele minna. 20 minutit mõnusat jalutuskäiku ja suur vanaroosa ehitis mäekünkal hakkabki silma. Alles kooli territooriumile jõudes sain aru kui suur see tegelikult on. Sissekäigust kantseleisse jõudmine võttis igatahes tubli viis minutit. Uhke allee ääristatud suurte puude, paljude tulede ja erinevate mälestusmärkidega jättis võimsa mulje. Meie väike Tartu Ülikool kahvatub selle gümnaasiumi kõrval.
Täna ma muudes ruumides peale kantselei ei käinud, kuid ülejärgmine nädal, kui õppetöö algab, peaksin ma sellest asutusest ja tema suurusest rohkem aimu saama.
Kantseleitädi andis mulle paberid kätte ja saatis koju täitma. Tore, et ma siis selest hunnikust 2/3 midagi aru ei saa või lihtsalt vastata ei oska. Mul ei ole ju, kurat, mingit vastutavat isikut, ma ei tea, millal tehti mulle see ja see vaktsiin jne jne. Patrick lubas kella kahe paiku tulla, äkki ta leiab aega mind aidata. Kui ei, siis Isorine pidi kella viieks linna tulema. Tahtsin selle jamaga täna ühele poole saada, aga kantselei pannakse kell neli kinni, niisiis peab vist asja ikkagi esmaspäevaks lükkama.
Tõenäoliselt küll kooli poolt probleeme ei teki, lihtsalt oleks vaja üht adekvaatset prantslast, kes mind selle jamaga aidata viitsiks/tahaks...