teisipäev, august 30, 2005

Poeskäigust

Otsustasin siiski riski võtta ja enne kooli nimekirjade avaldamist ühe korraliku sisseostu ette võtta. Varusin kooli- ja hügieenitarbeid, pesupulbrit ja veidi süüa. Kokku läks 85;80 €. Ma ei taha seda summat Eesti Kroonidesse arvutadagi. Masendavalt kallis on kõik.
Patrickust oli siiski mind väga kena linna servas asuvasse hüpermarketisse sõidutada. Tänutaheks aitasin tal õhtuse pikniku jaoks kevadrulle mesiterdada. Järgmine kord lubas ta neid meile endile teha:)
Tunni pärast peaks Patricku 15-aastane poeg Thibaut siia tulema. Läks vist emaga tülli vms. Pubekate värk. "Armastav isa", kes ise naistega randa läks, palus mul talle midagi süüa teha. Hea on see, et seejuures võin ma tema toiduaineid kasutada, mis on tunduvalt paremad kui minu omad. Kõigepealt ootan aga itaallased ära, äkki neil on jälle plaan pastat teha ja nii ei jää mul muud üle kui süüa ning halvimal juhul ka nõusid pesta:P