kolmapäev, august 31, 2005

Bürokraatiast

Käisin pangas konto avamist vormistamas. Mis te arvate, millal ma seda kasutama saan hakata? Kümne päeva pärast:P No ausõna, selline kammajaa ühe pisikese pangaarve tõttu.. Kogu see väike toiming kokku võtab "kõigest" kaks nädalat..
Loomulikult ei saa ma ilma kohaliku kaardita ka uut telefonilepingut teha. Aga sellest pole eriti hullu, sest tõenäoliselt peaks mu senine sim-kaart siiski 10. septembrini kehtima. Kui homme tavaliselt numbrilt sõnumi saad, on kõik endiselt hästi;)

Ja minu eesti keele pärast ei tasu vinguda. Ma pidin just järele kontrollima, kas sõna "pank" kirjutatakse tugeva või nõrga P-ga:D

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

"Loomulikult ei saa, ma ilma kohaliku..." <<-- HALLOOO???!!! :P

6:10 PM, august 31, 2005  
Blogger merxs said...

häh, ma ju JUST ütlesin, et ei ole vaja vinguda:P
Aga see koma ronis sinna küll ise!

6:12 PM, august 31, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

meil on siuke vanasõna, et "ma olin kuivati otsas, kui pauk käis" :D

9:30 PM, august 31, 2005  

Postita kommentaar

<< Home