pühapäev, september 04, 2005

Õhtust

Pärast eilset õhtut hoiavad vist kõik pealtnäinud minust kui potensiaalsest melanhoolikust/hüsteerikust eemale:P
Kui aus olla, siis ega ise eriti ei kipu ka kuhugi. Vahel väärime me kõik vaid parimat seltskonda - iseennast.
Vahepeal on tegelikult nii paju juhtunud. Maarja jõudis Montpellieri. Läksin talle vastu, aitasin kohaneda, leidsin korteri.. Tegelikult olen ma ta peale veidi kade. Mina pidin selle nimel, mis mul praegu olemas on, kurja vaeva nägema: magamata ööd, kilomeetrised jooksud suvises leitsakus, paanilised korteriotsingud, üksindus etc etc. Tema aga tuli, nägi ja võitis. Ja see, et mind kogu saavutatu eest rohkem kiidetakse, ei lohuta mind sugugi. Tegelikult on selline vastik ärakasutatu tunne. Nüüd ma siis tean, mida tunnevad need, kellega mina nii teen..

Õnneks märkasin paar päeva tagasi Patricu toodud piparmünti ja panin selle õigeaegselt kuivama. See võimaldab mul sumedas suveöös kuldkollast piparmünditeed meega limpsida, Joe Dssini kuulata ja asjade üle järele mõelda. Sinu üle mõelda.. Ja mida rohkem ma mõtlen, seda selgemaks mulle saab, et see asi on õige. Jääb vaid loota, et ma pole ainuke, kes nii mõtleb.
Juba Remarque ütles, et miski muu ei lepi nii vähesega kui lootus.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Paistab, et Remarque oli päris tark tegelane, ütlus on igatahes geniaalne. Aga muidu ma arvan, et Sul on õigus :)

7:14 PM, september 04, 2005  
Blogger Taux said...

Tead, samalaadseid asju juhtub minuga regulaarselt juba pikki aastaid; viimati just eelmisel nadalal, kuigi seekord sain koorma osaliselt ara jagada. Oluline on meenutada neid hetki, kui sind aidati (neid on tihti vaga palju rohkem, kui tavaliselt meeles pysib), ja tunda r66mu selle yle, kui teisel hasti laheb.
Parimat!

12:03 PM, september 05, 2005  
Blogger Taux said...

6igus, ytlemata jai- teha seda ilma midagi vastu ootamata/lootmata- sest just lootus synnitab pettumust.

12:13 PM, september 05, 2005  

Postita kommentaar

<< Home