kolmapäev, september 14, 2005

Piduritest

Täna, armsad lugejad, tahan ma teile jutustada loo oma jalgratta piduritest. Loomulikult ei lootnudki ma, et 20 € maksval rattal pidurid superkorras on. Aga, et nad kohe nii läbi kuluvad, seda ma ka ei oleks uskunud.
Täna koolist koju tulles sain aru, et esipidur enam üldse ei funktsionneri ja tagumist peab enne vähemalt 60 m all hoidma, et peatuda. Kodus tõmbas Patrick trossi välja ja võisin oma silmaga veenduda, et see on puru, mis puru. Egas midagi, võtsin oma pisikese piduriteta ratta ja sõitsin lähima supermarketini, et uus tross osta. Viimane maksis alla 1 €, niisiis ostsin juba ühe tagaratta piduri jaoks ka. Koju jõudes ja pärast pakendite katki rebimist selgus, et olin loomulikult valed ostnud. Tuli välja, et "peaaegu samasugune" selles maailmas ei kehti:P Gabriele sai endale vajamineva trossi kingituse näol ja mina panin lähima rattapoe poole punuma, sest kell oli kohekohe seitse saamas. Mingi imega oli see isegi lahti ja sain endale uued trossid, seekord ka õiged. Tõsi küll, seitse korda kallima hinnaga:S Patrick leiab ehk homme aega need peale ka panna, Itaallased ju ei oska:P
Igatahes ma loodan, et Sul ei ole õigus ja mu piduriklotsid töötavad etc:D

Rattaseiklustest jälle homme;)