kolmapäev, oktoober 05, 2005

A tõ gavarjesh paruski?

Hö-höö, kaks kontrolltööd siis möödas. Üllataval kombel ajaloos isegi väga palju aega puudu ei jäänud, hoolimata algsest tektsi tõlkimisest ja hiljem korduvast sõnastiku kasutamisest. Tõsi küll, üle lugeda enam ei jõudnud. Kuid kohe järgnev vene keele töö.. Oeh, ma ei taha kohe sellele mõeldagi. Meile anti tundmatu tekst koos küsimustega. Kui ma tunni lõpuks juba veidi teksi mõikama hakkasin, siis ühestki küsimusest ma küll aru ei saanud. Niisiis vastasin huupi:P Tõenäoliselt on mul võimalik 20 palli süsteemis -10 saada (Hindeid pannakse 1-st 20-ni):D

Pärastlõunal jätkasin oma tubli treeningplaani ja võtsin ette 1.5 tunnise rattasõidu. Jah, käepidemed kuluks küll ära, sest kruusateel hakkavad randmed suht ruttu valutama..
Ilm oli ilus, mina korralikult tuule eest kaitstud, linnu laulsid ja üldse suvine tunne oli. Siin ei ole veel puud ka kirjuks jõudnud minna. Tagasiteel peatusin viinamarjaistanduse ääres ning teostasin väikese järelnoppimise. Hoopis teine maitse kui poe omadel: õite magus:D
Kui vahel ma mõtlen, et tahaks ikkagi Eestis koolis käia, õpetajate päevi ja retsimisi korraldada ning lõpuaktust omada, siis samas on ka hea end veel oktoobriski suves tunda ja oma käega põõsast viinamarju võtta;)