reede, oktoober 14, 2005

Saastakast

Siin on selle poe nimeks vist küll Aldi, aga poe arhitektuur, planeering, kassajärjekord, hinnaklass võrreldes muude poodidega jms on kõik sama.
Eestis ma vihkasin neid poode. Seal oli lausa kuidagi häbi käia, siin aga on see koht mulle asendamatuks muutunud. Esiteks, on see lähim pood ja teiseks ei luba minu Ida-Euroopa rahakott suurtes kaubamajades käia, sest hinnavahe on sageli mitmekordne.
Selles poes käib oma kontingent inimesi: araablased, mustlased, väga vaesed ning veinikoormatega koju asuvad keskealised prantsuse mehed.. ja mina. Täna andis üks asotsiaalsete kalduvustega pintsaku ja dressipükstega kassitoitu ostev mees poole tunnise kontserdi. Nimelt üürgas ta üle poe prantsuse poppi. Töötajad muigasid ja rahvas plaksutas. Minule käis asi närvidele. Tegelikult võib asi selles olla, et ma ei tea tausta. Kassasabas kõrvalseisvate tädide jutust sain aru, et tegu on vist endisaegse kuulsusega, kes mingil põhjusel põhja käinud. Olgu, kuidas on, aga seal poes saab alati show'd: pidevalt on mõni ulluke riiulite vahele ära eksinud ja mingi araablane lööb mulle järjekorras külge:P
Kaubast ning selle kvaliteedist rääkides aga nuriseda ei maksa. Ma saan sealt kõik asjad ostetud peale jogurtite, õunakompoti ja värske puu- ning juurvilja. Ning saastaka lasagne on parim;)