teisipäev, oktoober 18, 2005

Ratta seiklustest

Vihma tibutas kergelt ja ma olin t6sise dilemma ees, kas minna migratsiooniametisse oma carte de séjour'i j2rele ja m2rjana seal passida v6i hoopis koju p6rutada. Kallis jalgrattalukk aga otsustas minu eest. Nimelt l2ks v6ti avades pooleks ja j2i luku sisse ning ratas oli endiselt posti kyljes kinni. No mis siis ikka, otsisin kooli pealt yles t88mehe, kes tangid kaasa v6ttis ja luku katki l6ikas. Ma olen ka ikka loll, oleks pidanud hoopis mingi ilusama ratta valima ja sellele lukule osutama:P
Pole lukku, pole probleemi ja vihma sajab ka, niiet niikuinii ei saa kuhugile minna:P
Loodetavasti laenab Patrick mulle kuni j2rgmise teisip2evani oma lukku, siis peaks kaugelt kodumaalt yks volitatud isik k6igi mu v22rtuslike asjadega saabuma;)

Ahjaa, filosoofia kirjandi eest sain 12. Klassi keskmine oli 10. Je suis trop forte! :)
K6ige parem oli vist resymee, sest sinna 22rele oli 6petaja kirjutanud: "Hea kokkuv6te teie kirjandi kohta" :D

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ma arvasin, et Sa olid väga tubli, aga kui klassi keskmine 10 oli, siis olid ju suisa VÄGAVÄGA tubli :D suuline kiitus koos igavese au ja kuulsusega ;)

3:56 PM, oktoober 18, 2005  
Blogger merxs said...

kas nyyd saab diplomi v22?:P

6:19 PM, oktoober 18, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

ei maksa liiga palju ka kiita, muidu jääd loorberitele puhkama, niiet diplom on välistatud selle eest ;)

11:11 PM, oktoober 20, 2005  
Blogger merxs said...

aga mille eest siis medal oli?:D

11:31 PM, oktoober 20, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

ära haugu! :P

3:13 PM, oktoober 21, 2005  

Postita kommentaar

<< Home