neljapäev, november 03, 2005

Ving Ving Ving

Oi kui raske oli j2lle hommikul vara kooli minna. See vaheaja reziim, kus sageli kella kolme-neljani p2rastl6unal voodis sai redutatud, vajab kahjuks ymberharjumist.
Kool algas n6medalt. Kirjandus6petaja jagas t88d tagasi ja j2lle oli kaks punkti ortograafia eest maha v6etnud. Kurb, sest ma ju 6pin, n2en vaeva, valdan teemat, kuidagi tulen isegi selle v2hese ajaga toime, et v66rkeeles kirjutada ja siis ikkagi ei saa rahuldavat hinnet:/ 8 punkti selle t88 eest on liiga v2he!
Aga olgu, mis ma ikka halan. Omad neegrid peksavad! Keegi ju ei k2skinud mul siia kooli tulla.
Filosoofia t88 eest sain 9. Sellega olen kyll rahul, sest paarile kysimusele ma yldse vastata ei j6udnudki. Aega oleks vaja..

Kooliraamatukogul on ka nyydsest uus systeem. Nimelt nihutati p2rastl6unane lahtitegemisaeg kella yhelt kahele. See ei ole ju normaalne, et pea 3000 6pilasega asutuses ei ole 12-14ni mitte kuskil 6ppida peale koolihoovi. Minu 6nn, et t2na soe oli, aga mis talvel saab..

Ja hoolimata p2ikesest ja pea 20 kraadisest soojast on mul kylm. Eriti kylm on magada:/