laupäev, november 12, 2005

Ping-pongi eksamist

Kell 9 hommikul ajasin end kellatirina peale siis yles. Kylmav2rinad, v2ike palavik ja v2risevad k2ed - yhes6naga valmis reaktsioonm2ngu eksamile minema:P
Kirusin ennast ja itaallasi, kes just siis pidid peo tegema.
Kui hakkasin ratast v6tma, et kooli s6ita, avastasin, et tagakumm on ikkagi tyhi. See itaallane vist siiski ei oska eriti kummi vahetada:P
Onneks lubas Patrick mulle oma ning hiljaks ma ei j22nud.

M2ngud l2ksid nii nagu nad l2ksid. V6itsin pooled neist, niiet peaksin vist 3.5/7 saama. Pluss veel 13 punkti tehnika ja m2nguanalyysi eest.
Palju rohkem teeb mulle aga muret see, et tegin oma k6ige halvemad etteasted just siis, kui 6petaja mind j2lgis:/
Tahaks juba tulemusi teada, aga seda vist enne paari n2dalat ei saa..

Nyyd ma jooksen igatahes pessu ja siis oma pisikesse voodisse pohmakat v2lja magama!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ai-ai, sellist asja poleks isegi mina teinud ;)
Ja see, et ma kunagi korra 200 km kaugusel eksamikohast pohmakat välja magasin, ei loe, sest see oli EPA-päevil :P

3:16 PM, november 12, 2005  

Postita kommentaar

<< Home