neljapäev, november 17, 2005

Mitmetest faktidest

Meie kylas hakkas talv. Jube kylm on. Kahju, et mu k6ik mantlid Eestisse j2id: P

Koolis on esimese semestri l6pp. T2na sain teada ka paari aine tulemused. Ajalugu 13.3 , kirjandus 12 ja filosoofia 11.5. Kusjuures k6igis neis ainetes olin ma klassi keskmisest yle. Pas mal, n'est ce pas? :P

Eile tahtsin v2lja minna. Kutsusin isegi Maarja kaasa ja puha. Ja siis, umbes kaheksa paiku 6htul, m6istsin, et olen liiga v2sinud, et kuhugi poole liikuda.

Magamise suhtes olen ka paras naljatilk. Koguaeg vingun, et teised l2rmavad ja ma ei saa rahulikult magada. Eile 6htul olin yksi kodus, aga magada ikkagi ei saanud. Keerasin kyll v2lisukse lukku (tavaliselt ei tehta seda kunagi), aga iga v2iksemgi kr6ps h2iris ja mul oli v2ga k6he olla. L6puks panin ikkagi k6tvatropid k6rva, et ma migneid h22li ei kuuleks. Aitas nagu alati :P Aga 2kki olen ma nende oraanzide junnidega lihtsalt juba nii harjunud, et ilma ei m6istagi uinuda? :D

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

mis neis seestütlevas käändes pealkirjades küll nii paeluvat on?

8:20 AM, november 18, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Võibolla sisaldavad kõrvatropid sõltuvust tekitavaid aineid? See oleks kuradi hea müügitrikk.

Aga miks mitte seestütlevad? Mis on paeluvat teistsugustes pealkirjades?

12:47 PM, november 18, 2005  
Blogger merxs said...

Ah? Mis? Kes on Karvik?

Seestutlev v6i nimetav, ma ei n2e olulist vahet.

5:02 PM, november 19, 2005  

Postita kommentaar

<< Home