kolmapäev, veebruar 01, 2006

Moderntantsust

See laupäev on mul sellises aines eksam.
Täna harjutasime tüdrukutega kaks tundi. Õpetaja käis ka vahepeal vaatamas ja jagas kommentaare. Uskumatu, ta arvab, et see kui ma kasutan liigselt oma käsi tantsus ja olen pidevalt natuke ühes rütmis, on tingitud kultuurilisest erinevusest. Et meie maal on nii kombeks.. No ma ei tea, ma ei osanud talle kohe midagi sellepeale vastata. Ma ei usu, et mu tantsustiil on selline nagu ta on tänu Eestile. Ühesõnaga, nüüd ma tean, vahepeal peab tegema robotlikke liigutusi ka:D
Igatahes pärast seda kaht tundi olin ma nii väsinud, et suutsin vaid vaealiselt koju roomata, dushi all käia ja tuttu minna. Ärkasin pool üheksa õhtul:P
Homme jälle, lõunapausi ajal ja siis peaks ehk laupäevaks kava korralikult valmis olema.

PS: Suvi tuli tagasi. Täna oli päikese käes Wiliga murul istudes isegi pluusiga palav. Elagu esimene veebruar! :D