laupäev, jaanuar 21, 2006

Väikesest vanainimesest

..ehk siis minust :P
Mind tabas jälle mingi nohuhooaeg. Nina ja selle alune on katki ning kipitavad, lõhnu ning maitseid ei esine ja pea lõhub. Ma ei saa aru, kuidas ma saan koguaeg haige olla. See pole normaalne, kurat! Eriti kui arvestada, et meil on päikese käes ligi 20 kraadi sooja ja ma just sellise ilmaga aias müts peas istusin ja oma põsekoopaid soendasin.
Igatahes jârjekordne nädalavahetus on rikutud. E
ile filosoofia kirjandit ka sellises seisundis väga hea kirjutada polnud, aga ma siiski tahaks loota, et mul läks enam-vähem hästi.

Ja veel, et "Sügis" on ikka oluliselt sitem film kui "Suvi".

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

12. november 2005
[22:32:30] Merili: sygis on koige naljakam

Kuidas kommenteerite?

4:09 PM, jaanuar 21, 2006  
Blogger merxs said...

ka minu mälu võib petta :P

8:01 PM, jaanuar 21, 2006  

Postita kommentaar

<< Home