esmaspäev, jaanuar 09, 2006

Kasulikest asjadest

Pärast nelja tunnist filosoofia läbi töötamist on juhe suhtkoht koos ja käsi kirjutamisest krampis. Tegelikult jõudsin ma ära grupeerida ja eraldi lehtedele konspekte kirjutada ainult pooles läbitud materjalis, aga asi seegi. Kirjand on alles kahe nädala pärast, niiet küll ma selleks ajaks kogu materjali uuesti lâbi võtta jõuan. Üks hea asi, mida ma siin Prantsusmaal olles õppinud olen, on asjade mitte viimasele minutile jätmine. Eelmine aasta sain aru, et ma ei jõua siin ühe õhtuga kontrolltööks õppida, sest lisaks faktidele on vaja ka tõlkida ja erialaseid sõnu pähe õppida. See aasta ma tõenäoliselt muidugi jõuaksin, aga kuna juba kuu aja pärast ootab ees ligi 10 proovieksamit, siis on targem juba praegu tasapisi kordama hakata.

Homme lähen käin kohalikus haigekassas ja viin paberid sisse. Ehk on lootust ka siis kunagi kohalikule haigekassakaardile. Hoidkem pöidlaid, et prantsuse administraalsüsteem seekord oma bürokraatiast üle on ja asja võimatuks ei muuda!