reede, detsember 23, 2005

Kibuvitsateest

Eile rääkisin Hannaga sooja ahju ees kibuvitsa teed juues kella poole viieni hommikul juttu. Ma ei arva, et mul oleks väga palju sõpru, kes tõesti väärivad seda nimetust, aga tema on tõesti üks neist vähestest. Hoolimata kogu distantsist ja meie järjest lahku kasvavast elust, hoolimata kõigest.
Õhtul käisime Ellerheina jõulukontserdil. Niivõrd naljakas oli kõike seda kõrvalt kuulata. Tõdesime, et mõned lood on uskumatult pikad, aga ise lauldes oleme vist nii selle sees, et ajatajugi kaob:P
Hoolimata sellest, et kõik suured on sealt koorist jalga lasknud, oli päris asjalik üritus. Väike nostalgia moment.
Ja siis.. siis ma läksin jälle Hanna juurde Viimsisse, sest ma unustaisn oma telefoni sinna. Kokkuvõtvalt palju marsasid, kibuvitsateed, külma ja nalja :)

Hetkel on kell pool kaks öösel ja ma kuulan jõululaule. Tahaksin jõulutunnet, kuuselõhna, piparkooke ning olla ümbritsetud oma lähedastest. Seda viimast ei saa ma aga enne, kui Sa siia jõuad.. Tee siis ruttu!