esmaspäev, detsember 12, 2005

Haigekassast

L2ksin t2na p2rast kooli kohalikku haigekassasse, et haigekassa kaardi jaoks vajalike paberite nimistu yles korjata. No mida k6ike mul selle jaoks vaja ei l2he.. terve passi (st iga lehekylje) koopia ja notariaalselt t6lgitud synnitunnistus on ainult yks osa sellest:S Ma tunnen 6hus j2lle seda vastikut byrokraatia h6ngu..
Tagasi tulles sai aga nalja. Ma eksisin linnas totaalselt 2ra:P Pea poolteist tundi keerutasin m88da araablaste linnaosi ja kuigi ei olnud pime, oli ometigi k6he olla.
Tegelikult peaks millalgi sinna tagasi suunduma, sest poed tundusid huvitavad ja kebab oli tunduvalt odavam ja parim, mis ma senini s88nud olen;)
Loodetavasti ei saanud ma kogu selle tripi juures eriti kylma ja 6nnestub kuni Eestini terve pysida.

PS: Mul ei ole enam palavikku! :)

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

seda on küll ainult hea kuulda, et Sul palavikku pole. Aga seda araabia kebabi ma ei soovita, kes teab, mis seal sees olla võib :P

8:23 PM, detsember 12, 2005  

Postita kommentaar

<< Home