teisipäev, detsember 20, 2005

Kontsakingadest ja koolist

Täna hommikul läksin vaatasin oma vana armsa koolimaja, klassikaaslased ja õpetajad üle. Prantsuse keele tundi mind kahjuks ei lastud, sest neil oli kontrolltöö, aga see-eest sain omal viisil kõige sellega hüvasti jätta.
Pärast kooli leidsin end traditsioonilisest after-school kohast ehk siis Compressorist. Pannkoogid suitsujuustu ja suitsupeekoniga ning tass hõõgveini linnalehte lugedes mõjusid kosutavalt ja õnneks varsti saabusid ka Keiu ja Annika mu seltskonda.
Kui me juba piisavalt lõbusas tujus tänu kangele joogile olime, otsustasime Annikaga juuksurisse sõita. Sinna Mustamäele, Nooruse salongi. Kanni autol puuduvad tahavaatepeeglid, ta oli joonud ja me sõitsime mööda teed, mis oli ainult trollidele lubatud. Ekstreemsust kui palju:P
Kann sai ruttu valmis, aga minu vene tibi jamas mu triipudega yle kahe tunni. Värv kyll päris see pole, aga mu tegeliku palet ta siiski varjab:P 117 krooni eest igati normaalne töö.

Aga kõige hullem on see, et mai suuda enam kontsadega käia. Ei, oskus pole kadunud, aga jalad pole enam harjunud. Kui ma täna nendel 10 tundi ringi tatsasin (ettevaatlikult muidugi, et mitte libedal teel kukkuda) ja lõpuks koju jõudsin, siis päkad lõid sõna otseses mõttes tuld välja. Homme panen madalad kingad!

PS: Kui keegi tahab mulle seda kurikuulsat 15 kroonise siidriga Riffi näidata homme, siis ei mul mitte kõige vähematki selle vastu! ;)