pühapäev, jaanuar 01, 2006

Kokkuvõtetest

Jõudsin omadega jälle Tallinna ja ülehomme varahommikul viib mind paar lennukit ja rongi neetult kaugele:(
Eestis veedetud aeg oli lihtsalt geniaalne! Kõik need inimesed, keda ma näha tahtsin, said nähtud, pea kõikides lahedetes kohtades sai käidud etc.
Tegelikult oli kogu vaheaeg lihtsalt nii hea, et raske oleks seda täpselt sõnadesse panna. Seepärast, ei hakka ma pead murdma ja täpset resümeed kirjutama. Piisab vast sellest, et jõulud said veedetud pere ja Urmoga Kloogal ning uus aasta tuli Tartus koos Urmo, Hannade ja kompaniiga. Super!
Täna bussiga tagasi tulles oli valus. Nii kurb, et iga kohtumine peab jälle lahkuminekuga lõppema..
Tuju leevendas küll veidi minu ees istuv vanahärra, kes tegi emotsionaalset ettekannet kõigest sellest, mida ta tee ääres nägi oma telefoni vestluspartnerile. Pikalt:P A la: nüüd sõitsime mööda ühest vanast pesuköögist teest paremal. Seal sündis 1870. aastal minu vanaema. Ühesõnaga mida iganes:D

Aga uueks aastaks tahaks teile kõigile soovida, et see tuleks vähemalt sama hea kui minu eelmise aasta lõpp!
Ja endale sooviksin ma, et iga kohtumine ei tähendaks enam taas hüvastijättu!