reede, jaanuar 13, 2006

On 13 ja reede..

.. ja ma olen niiiii unine.
Koolis venis aeg nagu näts ja ehkki mul oli vaja seal ainult 12-ni olla, sest filosoofia tunnid jäid ära, kulus aeg väga aeglaselt ja piinarikkalt.
Edasi ootasid allahindlused. Kui asju kuni 70% alla ei hinnataks (enamasti siiski 50%), siis ega vist ei piinleks ka seal poodides. Proovikabiinide jârjekorrad on lihtsalt meeletud, igalpool trügitakse, mingid araablased löövad külge, palav, umbne etc.
Aga, kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Ma tulin nimelt kenjaalsele ideele. Enne järgmiseid allahindlusi käin poes ära ja proovin asju ning jätan meelde ja kui õige trall lahti läheb, siis jääb ainult osta.
Tegelikult ma midagi väga erilist ei soetanudki. Ainult kaks pluusi, ühe pesukomplekti, veidi bodyshopi ja veidi juuksehooldusvahendeid. Ei ühtegi paari kõrvarõngaid, salle ega kotte seekord! Ma teen edusamme, kas pole? :P
Igatahes mõjus kogu ettevõtmine laastavalt. Nii isa rahakotile kui ka mulle. Ei teeks halba kui ma veidi unemaale piilun.