laupäev, juuli 02, 2005

Veel klienditeenindusest

Mida rohkem ma siin olen, seda rohkem see kõik mulle närvidele käib.
Näiteks täna läksin bussiga Kloogalt linna. Bussijuht rääkis pileti müümise ajal telefoniga ja kui ma veidi kauem raha otsisin, siis küsis: "Magad väää?" Tegelikult oli see küll esitatud tema vestluspartnerile teisel pool toru, aga kuna ta samal hetkel mulle otsa vaatas, siis mina sellest aru ei saanud. Kui ma talle väga üllatunud näoga otsa vaatama jäin, nähvas ta lihtsalt, et see polnud mulle öeldud. Ei mingit vabandust, mitte midagi..
Ja siis need kaasreisijad bussis.. Rahvast oli palju, aga ometigi istusid inimesed kahesel pingil üksi ja loomulikult ukse poole, nii et vähemalt 10 inimest oli sunnitud seisma. See ei ole ju normaalne.
Veel tahtsin rääkida ukse lahti hoidmisest järgnevatele sisenejatele. Eile sain Kaubamajas uksega vastu nägu, sest mulle ei tulnud pähegi, et minu ees poodi sisenenud vanem mees mulle ust lahti ei hoia.

Sõbralik ja hooliv ühiskond, see ei ole ju ainult sõnakõlks.. miks see siis siin aga usutavalt ei kõla?

8 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

welcome to estonia

10:43 PM, juuli 03, 2005  
Blogger merxs said...

kas sellist Eestis me tahtsimegi?:D

12:00 AM, juuli 04, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Igaüks võiks endaga mingil määral ikka ise hakkama saada.

6:46 PM, juuli 04, 2005  
Blogger merxs said...

Minu enesega hakkama saamine ei puutu asjasse. Ebaviiasakus jääb siiski ebaviisakuseks!

7:19 PM, juuli 04, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Mis ajast see patt on? :D

1:22 PM, juuli 05, 2005  
Blogger merxs said...

Eetika ja eetilisuse küsimus

3:27 PM, juuli 05, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

hellik

2:00 PM, juuli 13, 2005  
Anonymous Anonüümne said...

Kuule, ma käisin Kaubamajas millalgi. Seal ei ole ju võimalik uksega vastu vahtimist saada, kui just eelmisest sisenejast miljonite miilide kaugusel pole. Sellisel juhul aga tekib küsimus, kas tõesti peab märkama enda kaugeid seljataguseid? Aga võibolla on lihtsalt asi aegluses.

4:16 PM, juuli 14, 2005  

Postita kommentaar

<< Home