laupäev, veebruar 11, 2006

Vetelpäästest

Täna oli siis selle nimeline esimene tund. Tõsi, raske ta ju on, aga pärast oli nii mõnus kerge tunne. Tahaks vesiaeroobikasse.. Olgu, olgu, ma tean, et seal käivad vanamutid ja rasedad, aga ma arvan, et see oleks ikkagi väga mõnus. Peaks selliseid võimalusi uurima veidi.
Tuli välja, et ujuda oskan ikkagi endiselt, ehkki 200 m korralikult aja peale ujumine ja mingi keha lohistamine tõotab kujuneda keerukaks.

Ja moderntantsu eksamihinded saime ka kätte. Sain 16, wheee! :)

Ja keskmine hinne oli 14,1. Klassi 34 õpilasest viies. Pas mal, n'est ce pas? :P

4 Comments:

Blogger Kristi said...

Hmm... mina käin küll vesiaeroobikas. Ja siiani ei ole ma ei vanamutt ega rase :P ja tavaliselt ei ole isegi seal tunnis ülekaalus vanamutid... ja rasedadid pole ma veel vees kohanud.

4:43 PM, veebruar 11, 2006  
Blogger merxs said...

äkki on rasedatele eraldi vesiaeroobika?
Sest seda ma tean küll, et nende seas on see liigutamisviis väga popp.

6:22 PM, veebruar 11, 2006  
Blogger Kristi said...

võimalik, et on. ainult et seal ujulas kindlasti mitte ;) samas... väga väga mõnus tegevus...

6:24 PM, veebruar 11, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

suurepärased tulemused, kallis :) nagu võiski oodata.

9:55 PM, veebruar 11, 2006  

Postita kommentaar

<< Home