kolmapäev, märts 01, 2006

Väikestest rõõmudest

Siin majas algab nüüdsest koristamisel uus ajastu - me saime tolmuimeja!
Karine ostis uue ning tõi oma vana meile. Oh, seda rõõmu! Ma tegin kohe terve korteri põrandad puhtaks. Võrreldes vana harjakänsnaga, mõjub tolmuimeja küll paraja tehnika imena :P

Avastasin täna, et vaheaeg saab kahtlaselt kohe läbi. Ainuke probleem on see, et ma pole veel pea üldse õppinud ja eksamid on suhtkoht ukse ees.. Õnneks hoian õhtul Loukat ning loodetavasti jääb ta ruttu tuttu ning mina saan veidi ajalugu vaadata.

PS: 23. aprillil südaöö paiku on mind Eestisse oodata. Piletid on igatahes juba ostetud;)

Ma tean, ma tulen ja vähem kui kahe kuu pärast olen juba teel..

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

kui täpsem olla, siis oled juba ühe kuu ja 22 päeva pärast teel :P

5:08 PM, märts 01, 2006  

Postita kommentaar

<< Home