neljapäev, veebruar 16, 2006

Meie Kikust

Kui täna kell 11 sõnumi sain, et Kiku jälle parim oli, siis oli raske oma joovastavaid tundeid filosoofia tunnis vaka all hoida. Kohe koju jõudes vaatasin kõik sport.etv.ee lehel olevad klipid läbi. Tõesti, pisar tungib silma ning seinal olevat sini-must-valget vaadates poeb isamaatunne ning -uhkus sisse. "Eestlane olla on uhke ja hää!"
Jooksin vaimustuses naabrite juurde ja pakkusin end tasuta last hoidma, kui ainult samal ajal telekat näha saan. Nad olid nõus. Kui alla jõudsin, siis mainis Mart, et ka etv kannab internetist kõike tegelikult üle:P
Tõsi, Media Player ei ole küll eriliselt koostööaldis ning pilt pidevalt puudu, aga on vähemalt heli. Ja heli ja tulemused reaalajas annavad juba päris hea jälgimisvõimaluse kokku, n'est ce pas?

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ihii kunagi ütles linnar priimägi andrei hvostovile et: sina oled püramiid, aga mina olen tuul! ja andrei läks selle peale ilgelt närvi. noh see oli nüüd selle ma olen nõgi ma olen voorus ma olen tuul artikli kommentaariks aga kuna see on juba nii vana asi siis keegi nagunii seda enam ei loe ja ma kirjutasin selle siis siia.

1:07 AM, veebruar 17, 2006  

Postita kommentaar

<< Home