teisipäev, veebruar 14, 2006

Valentinipäevast

Eestis on mulle sõbrapäev alati hirmasti meeldinud. Koolis töötas postkast, vahetundide ajal müüdi küpsetisi, muusika mängis ning muidu oli õdus olla. Juba paar päeva enne algas kodus meeletu kleepimine ja meisterdamine, et keegi millestki pisikesest ilma ei jääks.
Siin on asjad teisiti. Valentinipäev on ainult paaridele ning kõik vallalised või muidu üksikud poevad nurka ega tee pühast väljagi. Mul on tunne, et siin ei ole sellel päeval isegi armunute seas piisavalt hõngu. Küllap vist sellepärast, et ka see püha tuleb USA-st ning prantslased vihkavad pimesi kõike, mis selle maaga seotud.
Õnneks võtavad eestlaed vaevaks ka oma sõpru meeles pidada, küllap pean siis minagi:

Mul meeldib rahuldada kanu, kalu
Vahel noori, vahel ilgelt vanu
Sina oled minu sõber
Pea vastu, Sõber!
Uuuuu...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mul meeldib rahuldada kanu, kalu
Vahest noori ja vahest ilgelt vanu
Sina oled minu sõber
uuu-uuuu-uuuu...
Pea vastu, sõber!

vot niimoodi :P

10:27 PM, veebruar 14, 2006  

Postita kommentaar

<< Home