kolmapäev, veebruar 15, 2006

Vihkan, vihkan, vihkan!

Sain täna kohalikult haigekassalt kirja. Neil on julgust mulle teatada (nüüd, pärast kaht kuud), et mul pole piisavalt dokumente kinnitamaks oma sünnitunnistust ning seega ei tohiks ma haigekassakaarti omada. Mis on nende nurisemise põhjus? Nimelt tegin ma neile notari kinnitatud sünnitunnistuse tõlkest koopia nagu nad soovisid. Paraku ei löönud ma seda pitseriga kinni ning rectoverso lehe kopeerisin eraldi.
Nüüd saatsid nad mulle sellest esimese lehe, kus tõesti ei ole templit peal, sest see on selle verso poolel.
Veel väidavad nad, et tõlkija allkiri on puudu, mille on ta, tõsi küll, 2 cm vasakule oma nime alla kirjutanud, mitte selleks ettenähtud kohta kohe nime kõrval.
No ma ei saa! Mul on tunne, et nad lausa naudivad väikeste vaeste ida-eurooplaste tagakiusamist. Tundub, et nad ise ka ei tea, mida nad tahavad. Homme võtan igatahes originaalpaberid ühes ning lähen õigust nõudma.
Mis teeb asja kontraidiktuaarseks, on see, et see kiri on minu poole läkitatud 9. veebruaril, ometigi kandis mulle haigekassa eile üle esimesed 20 € kompenseerimaks mu arstivisiidi tasu.

Samuti sain kirja teiselt suurelt bürokraatia tekitajalt - kohalikult haridusministeeriumilt. Rektor ise kinnitab, et mul on õigus eesti keele eksamile, kuid lisaajast võin ainult unistada.
Hea, et vähemalt ühestki katsest asja sai! :)

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

"vastuoluline" on vist parem sõna kui "kontradiktuaarne", sest see ei ole võibolla isegi olemas...

10:59 PM, veebruar 15, 2006  

Postita kommentaar

<< Home