teisipäev, veebruar 21, 2006

Eile Beziers, täna Nimes

Eile lõunal helistas mulle Maarja ja küsis, kas tahaksin temaga ümbruskonda avastama tulla. Tahtsime St Remisse ja Arlesisse minna, kuid kuna rongiajad ei klappinud, läksime Beziers'sse. Tõsiselt mõttetu ja vaene linn, kuid lõbus oli sellegi poolest ning mereannid maitsesid ka täitsa.. huvitavalt. Tõsi küll, veidi liiga palju merevee maitset minu jaoks.
Täna käisin üksi Nimesis. Polegi vaja Itaaliasse minna, sest Rooma toodi koju kätte :P
Veetsin amfiteatris vist oma kaks tundi koos audiogiidiga. Tuleb välja, et Nimes's asuv areen on kõige paremini säilinud omataoline maailmas.
Lisaks leidsin sellest linnast veel "Maison Carree" ehk siis antiiktempel, mis oli küll kahjuks remonttööde tõttu suletud ning suurepärase "Jardins de la Fontaine", kus oli lausa lust jalutada ning murul istuda ja jäätist limpsata.
Uurisin ka veidi Nimesi poode. Neil on isegi Haa ja Emm! Ebaaus, sest Montpellier on palju suurem ja siin pole:S
Kui enam edasi liikuda ei jõudnud, istusin ühte pisikesse kohvikusse ning jõin teed ja sõin hõrku shokolaadikooki ( siiamaani on süda paha:P ).
Rongijaama jõudes oli just üks TGV ees. Tegelikult olid mul odavad rongipiletid, mis poleks mul lubanud kiirrongiga sõita, aga nahaalsus sai võitu ning sõitsin 20 minutit esimeses klassis vale rongiga:D Ka trammiga sai jälle jänest sõidetud, kuigi nägin, et kontrollid sees. Arvutasin välja, et teoreetiliselt ei peaks nad minuni jõudma enne mu peatust. Mul oli õigus!