reede, mai 25, 2007

Ja ongi läbi

Lõpuks sain magada umbes tunni, äärmisel juhul poolteist. Mis teha, kui unetsükkel nii paigast ära on, et enne kuut sõba silmale ei saa.
Rahvusvaheliste suhete eksam oli... vastik!
Kurat, ma õppisin selleks põhimõtteliselt terve öö ja selle asemel, et meile mingeid laiu teemasid anda, kus saab ise oma erinevaid tarkuseid näidata, anti kaks vastikut teemat: Kollektiivse rahu arenemine alates 1945. aastast ja Suezi kriisi panused ja tagajärjed. Aega oli 1,5 tundi.

Esimesest teemast ei jaganud ma suht halligi. Jahusin multilateraalsetest suhetest ja ÜRO-st:D
Teise teemaga olin õnneks veidi rohkem kursis.

Kokku kirjutasin kolm lehte ja aega kulus umbes tund. No lihtsalt ei osanud rohkem. Vaatasin kuidas Dominic kõrval lõpetas viiendat lehte, kui saalist lahkusin.
Samas, äkki mu asjalik 3 lehte on ikkagi rohkem väärt kui mitu-mitu lehte lahmimist (mitte et ma teaks, et ta lahmis).

Eks näis. Tulemused tulevad kunagi 15. juuni paiku. Loodetavasti saan ikka oma punktid kokku ja järeleksamisessioonile ei pea tulema, sest olen selleks ajaks Brüsselis.

Niiet selleks akadeemiliseks aastaks on kooliga loodetavasti ühel pool.

Ja nüüd.. ei lähe ma mitte magama, kuigi uni tapab, vaid hakkan koristama:S
Jah, täna tuleb tädi, kes korteri suveks üürib ja annab mulle esimese papi:)